Fotoalbum – Week 48

Het was een drukke week. De oplettende lezer had dit al kunnen zien aan mijn geringe aantal blogposts. Zeg maar gerust nul blogposts. Ik bezocht deze week een Taekwondo training, deed verslag van een waterpolowedstrijd en ging ook zelf trainen in de sportschool. Van mijn overige belevenissen zijn wel foto’s gemaakt en die staan hieronder.

Ik dook de boeken in voor een heuse Bijbelstudie. Ik had deze week de leiding op kring (de bijbelstudiegroep) en mocht de studie en het gebed leiden, liedjes uitzoeken en voor iets lekkers bij de koffie zorgen. Erg leuk om te doen!

Manlief kocht zijn allereerste iPhone en was daar erg blij mee. Ik heb hem zelf ook uitgeprobeerd en ben er zeer tevreden over. Wat een snelheid! Daar kan mijn slome LG niet tegenop. In maart verloopt mijn abonnement en raad eens wat ervoor in de plaats komt…

Tijdens een bezoekje aan mijn ouders probeerde ik de kat, Sheena, op de foto te zetten. Ze is inmiddels achttien jaar. Het beestje vluchtte naar boven, maar een echte paparazzo laat zich niet zomaar afschudden. Gotcha!

Midnight snack. Ik eet graag in bed. Boekje erbij en genieten!

Mijn poging om de krant te lezen mondde uit in een vechtpartij tussen de kittens en de krant. De snippers vlogen in het rond en van lezen kwam voorlopig niets meer.

Twee kleine meisjes kwamen een middagje bij ons spelen. De ingrediënten voor een leuke middag: SpongeBob Squarepants, K3, knutselen, stickers, kittens, snoep en een speeltuin.

Mijn schoonvader (midden) heeft de Marine verlaten wegens functioneel leeftijdsontslag. Hij kreeg een fijn afscheidsfeestje aangeboden. We hebben net genoten van een heerlijke lunch en staan te wachten op een meneer die ons een rondleiding door het depot van het Scheepvaartmuseum gaat geven. Oftewel: de plek waar ze de schilderijen opslaan en schepen op schaal bewaren. Denk: het schip van Pirats of the Carribean, maar dan in het klein. Supergaaf!

Die week kreeg ik de eerste regenbui op mijn kop. De tweede overviel me zondag toen ik op mijn werk even eten ging halen. Dat en de kou zijn de enige dingen die me storen aan de herfst.

Verrassing nummer twee: een rondvaart door de grachten van Amsterdam. We zaten droog op heerlijke zachte stoelen en er was wijn en bier aan boord. Genieten!

Amsterdam, met prachtige grachtenpanden die wel heel dicht langs het water staan.

Op de receptie met mijn zwager. Het is nu nog rustig, maar na het maken van de foto stroomde de ruimte vol met Marinemannen en -vrouwen. We werden na afloop weer netjes thuisgebracht door een chauffeur van de Mariniers. 

Strak in pak voor mijn sollicitatiegesprek. Ik heb de uitslag ook al binnen en ben helaas niet door naar de volgende ronde.

Vrijdagavond betekent voor ons relaxt op de bank The Voice kijken. Mijn favoriet is Charly.

Onze beste vrienden (met leuke bijnamen) hebben hun eerste huis gekocht. We zijn even wezen kijken en namen een cadeautje voor ze mee. Hun nieuwe huisje is echt een paleisje! Vier slaapkamers, dus ruimte zat voor uitbreiding. Extra leuk is dat ze nu vijf minuten fietsen van ons af wonen.

’s Avonds gingen we poolen bij Boatex. Dat doen we minstens één keer per maand. Het poolen ging me deze keer slecht af, maar ik had wel een gezellige avond met mijn vrienden.

Zondag is voor ons voetbaldag. Mijn zwager speelt in het eerste team van JVC en als ik niet hoef te werken, kom ik altijd bij zijn thuiswedstrijden kijken. Ook als de uitwedstrijden in de buurt worden gespeeld, gaan we ernaartoe. De wedstrijd Con Zelo – JVC eindigde in 1-1 en het was op zijn zachtst gezegd nogal enerverend. Vijf gele kaarten, twee afgekeurde doelpunten wegens buitenspel, een penalty en een eigen goal. Eigenlijk was het nog knap dat hij werd uitgespeeld. De scheidsrechter kreeg opmerkingen vanaf de kant en wilde ermee stoppen. Na overleg met de beide aanvoerders, besloot hij toch door te gaan. Hij floot niet erg geweldig, maar ik vind wel dat je zo’n man met respect hoort te behandelen. Zonder scheidsrechters geen amateurvoetbal.

Sinterklaas was mijn huis niet ongemerkt voorbijgegaan. Toen ik thuis kwam van een avondje werken, lag dit op me te wachten. Dank u, Sinterklaasje!

2 thoughts on “Fotoalbum – Week 48

Geef een reactie

