Fotoalbum – week 47

Deze week heb ik even pauze genomen op de dijk, heb ik mijn eerste schilderij gekocht en vond mijn moeder een oud sieraad van me. Ook heb ik weer mooie foto’s kunnen maken van onze kittens. Nieuwsgierig? Kijk mee!

Mijn moeder vond een armbandje met mijn naam erop dat ik droeg toen ik 1 jaar was. Ze vond het toch te gevaarlijk om op jonge leeftijd zo’n sieraad te dragen en borg het veilig op. 23 jaar vond ze het weer. Ik heb het laten schoonmaken bij de juwelier. Grappig is dat ik precies zo’n armbandje heb gekregen van vrienden voor mijn 22e verjaardag.

De kittens worden steeds brutaler. Hier trippelt Donder vol trots over onze keukenkastjes. Vanaf de tafel sprong ze op onze koelkast en vanaf daar ging het verder over de keukenkastjes.

Ook kruipen ze tegenwoordig bij ons in bed. We laten het even toe. Zodra we gaan slapen, verdwijnen ze naar de woonkamer.

Ondanks onze uberaanwezige kittens wordt Adriaan de hamster niet vergeten. Ik heb weer even fijn met hem geknuffeld op de bank terwijl manlief een schoon hokje voor hem maakte.

Een bevriend echtpaar uit de kerk kwam onverwachts een bakje koffie halen en bracht prachtige rozen voor me mee. Superlief!

Tijdens een shopmiddag in Schagen met mijn moeder kocht ik mijn allereerste schilderij. Mijn schoonvader was zo lief om het op te hangen. De verf is er superdik op geschilderd, waardoor het schilderij een 3D effect heeft. Het is van O. van Dorren. Ben er erg blij mee.

Het was mijn beurt om te koken. Ik heb een recept uit de Allerhande gemaakt. Kiprolletjes. Ze waren weer heerlijk!

Het resultaat van mijn inspanningen in de keuken. Een heerlijke Hollandse maaltijd.

Ik heb mijn vitamientjestekort weer aangevuld met mijn favoriete drankje, gemixt met alcohol. Het recept volgt nog! Manlief hield het op bier.

Woensdag had ik twee afspraken in de stad. In de tussentijd heb ik lekker relaxt op de dijk gezeten. In het begin kon ik Texel niet zien door de heftige mist die al een week boven Den Helder hing. Later brak ineens de zon door.

Het leger liep ook gezellig voorbij. Gezellig ja. Niets geen zware kettingen en ‘geef acht’. Wat ik wel zag was een gezellig keuvelend groepje. Ach, da’s weer eens wat anders.

Voor de verandering zat ik een keer vooraan in de kerk ipv helemaal achteraan en sta ik op de foto (blauw vestje, grijze sjaal). Er was een doopdienst in onze kerk en het was zoals altijd weer prachtig. Mooie getuigenissen. Ik ben zelf al gedoopt en dan is zo’n doopdienst toch een stuk relaxter. Vooral toen er weer eens de vraag in het algemeen werd gesteld: ‘waar wacht je nog op om je te laten dopen?’ Yes, ik ben al geweest! (Foto: Ambassade)

Zondagmiddag maakte ik weer eens tijd voor een maskertje. Ik draag hier een chocolademasker van Lush. Heerlijk! Hij werd lekker hard en ik hield er een zacht huidje aan over. 

Daarna was het weer tijd om naar de redactie te gaan om een nieuw sporttabloid te maken, samen met mijn collega’s. M’n zwager leest hier het resultaat van onze inspanningen van vorige week.

Het idee van een wekelijks kijkje in mijn leven door middel van foto’s deed ik op tijdens het bekijken van de websites http://www.whatabeauty.nl en http://www.ilovefashionnews.nl. De moeite van het lezen waard.

One thought on “Fotoalbum – week 47

Geef een reactie

